pirmadienis, sausio 31, 2011

Nerti - verti auskarai "Pusiaužiemis"

Turiu draugę, gimusią diena iki pusiaužiemio. Norėjosi "teminės" dovanėlės. Štai kas išėjo.
O buvo taip. Kalendoriaus lapelyje parašyta: "Pagal mūsų krašto papročius patariama šią dieną pasidairyti gamtoje pirmų nedrąsių pavasario ženklų". Tokių, kaip barsuko pėdos sniege :). Bet pėdsakų temą pasilikau ateičiai, nes visą savaitę buvau nusiteikus sentimentaliai, o ne nuotykiui... Taigi, snieguolės.



Vainiklapius nunėriau iš muline siuvinėjimo siūliukų. Karoliukai - akmenėliai ir stiklo biseris. Metalinės sidabro spalvos detalės.
Dėžutę dariau, kad žiedeliai nesusispaustų, platėjančią į apačią. Ačiū sesei Rasai už medžiagą dėžutės dekoratyviniam popieriui pasigaminti. Ir, žinoma, sveikinimo atviruką "Laimingas laikas" prie kurio dėžutė tiko.

5 komentarai:

  1. Pasaka kokie pavasariniai žiedeliai, mmm... gražu gražu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Niu Brangioji, superiniai auskariukai... Net seilė nutyso bežiūrint... Ir aš toooookiųųųų nooooooooooooooooooooooooooooooooooriu! Labai labai!!!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū. Asta, tu tik ausis kur reikia prasidurk :)
    Egle, bet jie labai nedideli.... Kiek prisimenu tu stambesnius mėgsti.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Esu laaaabai pamaloninta, nes butent as esu ta drauge gimusi diena iki pusiauziemio....;-) Dangutes dovanotos snieguoles mano ausyse ir sirdyje zydes visus metus... Aciuuuuuu labaiiiii

    AtsakytiPanaikinti